“Is de juiste verzekering zoeken een last? Ik zoek de beste die bij u past.”
Lorraine Johnstone, Adviseur particuliere schadeverzekeringen
"De klant goed ondersteunen in het schadeproces en een luisterend oor zijn vind ik belangrijk. Als de klant een goed gevoel heeft aan het einde van het proces, kan ik daar mijn voldoening uithalen."
Barney Schouten, Backoffice medewerker
"Ik vind het leuk om onze klanten te kunnen informeren over de actualiteiten in de financiële wereld. Het is belangrijk dat de klant weet wat er speelt."
Riëtte Steendam, Marketing medewerker
“Vaak zijn wij het eerste contact bij schades. Het is fijn om klanten hierbij gerust te stellen en te kunnen ondersteunen bij de schadeafwikkeling”
Eline Beumer, Backoffice medewerker
"Elke dag kom ik met plezier op kantoor. De fijne sfeer en leuke collega's werken hieraan mee. Mijn dag kan alleen nog maar beter worden als ik klanten heb geholpen en zij mij oprecht bedanken voor de goede service en snelle afhandeling."
Dionne Kok, Backoffice medewerker
"Als de zakelijke relatie als eerste aan ons denkt voor wat betreft zijn verzekeringen, doen wij het goed. Oplossingsgericht werken is wat de klant nodig heeft, zodat hij zich onbezorgd kan bezig houden met zijn bedrijf."
Sylvia van Velzen, Adviseur Zakelijke Verzekeringen
“Het is al vervelend genoeg als er schade is. Graag ben ik er dan voor de klanten om de afwikkeling hiervan zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Tevens sta ik de klanten graag telefonisch te woord om hun financiële vragen of vragen over de schade afwikkeling te beantwoorden.”
Evelien van den Berg, Backoffice medewerker
“Elke dag ervoor kunnen zorgen dat ons team kwaliteit levert en toegevoegde waarde biedt voor onze klanten, daar krijg ik een positief gevoel van!”
Nico Hartog, Operationeel manager
“Met veel passie en ervaring bemiddel ik graag voor onze zakelijke klanten bij de diverse verzekeraars voor een juist en passend aanbod. Mijn motto: Is de klant tevreden? Dan ben ik ook tevreden.”
Will Meirmans, Adviseur Zakelijke Verzekeringen
“De aankoop van een huis is een bijzonder moment, ik ben altijd op zoek naar de laagste rente en de beste voorwaarden voor de klant. Hier haal ik mijn voldoening uit.”
Robbert Rook, Hypotheekadviseur
“Ik heb plezier in het werk, wanneer ik weet dat de klant de telefoon heeft opgehangen met een goed gevoel!”
Quinty Sluiter, Adviseur particuliere schadeverzekeringen
“Ik probeer klanten te ontlasten door op zoek te gaan naar de beste verzekering met de laagste premie. Wanneer dit is gelukt en de klant tevreden is haal ik daar mijn voldoening uit.”
Dominique Veraart, Adviseur particuliere schadeverzekeringen
"Vaak hoor ik dat de klant goed zit, ik zie het dan ook als een uitdaging om een betere aanbieding te doen dan zij op dat moment hebben. Wanneer dit lukt is mijn doel bereikt."
Lisette van Koten, Teamleider
“Schade is nooit leuk. Voor mij is de drive en uitdaging om de klanten juist in die situatie gerust te stellen, om vervolgens de schade op een juiste en professionele manier te verwerken.”
Christiaan Baks, Backoffice medewerker / Krediet adviseur
“Ik zie het als een uitdaging de klant te ontlasten op het gebied van zijn of haar financieringen en schadeverzekeringen. Pas wanneer de klant zich op zijn gemak voelt en tevreden is over onze dienstverlening is de missie geslaagd!”
Björn van Daal, Teamleider